Molimo pričekajte...
ČLAN INA GRUPE  /  www.ina.hr
Kontakti Prijava / Registracija

Vlastita proizvodnja AdBlue-a

Vlastita proizvodnja AdBlue-a

INA MAZIVA pokrenula vlastitu proizvodnju AdBlue-a

INA MAZIVA pokrenula vlastitu proizvodnju AdBlue-a

INA MAZIVA su u protekle dvije godine intenzivno provodila proces modernizacije postrojenja i opreme. Od većih, i za INA MAZIVA značajnijih projekata može se izdvojiti uvođenje nove linije za punjenje, što je srce velikog pogona punionice. Uz ovu veliku investiciju uloženo je i u mali pogon koji je obogaćen dvjema novim linijama, za punjenje mekih pakiranja i malih kantica od 0,1 lit, a nabavljen je i stroj za proizvodnju plastične ambalaže od 1 litre.

Osim ulaganja u pogone proizvodnje, dio ulaganja usmjeren je i prema zaposlenicima koji su jako bitna karika u svakodnevnom poslovanju kompanije, stoga je u pogon punionice instaliran rashladni sustav i uređen je prostor za odmor zaposlenika proizvodnje. Kako bi se i svi ostali zaposlenici INA MAZIVA ugodno osjećali na radnom mjestu, uređen je veliki zajednički prostor za održavanje sastanaka, zajednička druženja uz kavu ili ručak.

Najznačajnija investicija ove godine u Mazivima je pokretanje vlastite proizvodnje AdBlue-a, što će imati mnoštvo benefita za INA MAZIVA te ih na taj način učiniti konkurentnijima na tržištu.

 

„kontinuiranim praćenjem zahtjeva tržišta RH ustanovljeno je da postoji velika potražnja za AdBlue-om te smo odlučili da će INA MAZIVA krenuti u novi veliki projekt modernizacije a to je izgradnja pogona za samostalnu proizvodnju AdBlue—a. To je značilo da više nećemo kupovati gotovu tekućinu već da ćemo ju sami proizvoditi iz granulata ureee. Trebalo je sve pokrenuti, educirati ljude, razraditi kompletnu ideju i na kraju je trebalo to sve provesti u djelo. Kapacitet novog postrojenja je 60 tona u smjeni što je i više nego dovoljno da se zadovolje trenutni zahtjevi tržišta RH. U ovom trenutku moguće je puniti mala komercijalna pakiranja, autocisterne i kontejnere, a u planu je kupnja dodatne linije za punjenje AdBlue-a u kanistere od 5 i 10 litara.“, Tomislav Anić, direktor Proizvodnje

„Ovo je pravi primjer kako se bogato iskustvo naših kolega po ko zna koji put pretvorilo u izvrsnu priliku koja se ne propušta. Iz navedene prilike nastala je ideja koju je još “samo” trebalo ostvariti. Kao i obično, okupili smo jake snage u projektni tim, detaljnije razradili ideju, napravili nekoliko analiza i kalkulacija te bili spremni temeljem svega toga pokrenuti zanimljiv investicijski projekt. Prvi izazov nam je bio napraviti sve što moramo kako bismo novi projekt “ugurali” u već odobreni godišnji plan ulaganja. Uz puno truda i ogroman angažman svakog člana projektnog tima naizgled nemoguće se pretvorilo u moguće. Uspjeli smo novi investicijski projekt uvrstiti na listu ovogodišnjih projekata i napraviti sve što je potrebno da se budžet odobri i krene s realizacijom projekta. Rokovi su bili “jučer” što nam je stvaralo veliki pritisak, ali istodobno nam je značilo i dodatnu motivaciju – situaciju u kojoj sami sebi želite dokazati da je sve moguće - ako ste tome u potpunosti predani te u tome vidite dobrobit cijele kompanije, odnosno zadovoljstvo svih kolegica i kolega koji se iskreno raduju svakom novom uspjehu. Uspješnost projekta nije ovisila samo o internim resursima, nego je ista bila i pod utjecajem vanjskog okruženja. I s tim smo se uspješno nosili i uspjeli održati sve pod kontrolom do samog kraja projekta. Paralelno s realizacijom projekta, nabavni tim je uspješno odradio i dio priče vezan za nabavu potrebnih sirovina za proizvodnju gotovog proizvoda, što nikako nije bio lak posao obzirom na turbulentno tržište sirovinama općenito. Od ideje do realizacije prošlo je samo nekoliko mjeseci što je zaista, s iskustvenog aspekta, kratko vrijeme. Sve to ukazuje na predan rad svih kolega u projektnom timu kojima se ovim putem još jednom zahvaljujem, a posebno kolegama Tomislavu Jeliću i Željku Širanoviću. Postrojenje za vlastitu proizvodnju AdBlue-a je uspješno pušteno u rad krajem studenog i jedva čekamo vidjeti benefite koji su u početku prepoznati kao izvrsna prilika.“, izjavio je Josip Periša, direktor Industrijskih servisa

„obzirom na turbulentno tržište maziva pa tako i AdBlue-a, gdje su cijene često izložene promjenama, morali smo reagirati i pronaći dugoročno rješenje koje će nam dostupnost ovog proizvoda, kao i njegovu cijenu učiniti stabilnijima te umanjiti našu ovisnost o promjenama. Osim toga, kako je na tržištu trenutno prisutan veliki broj ponuđača AdBlue-a različitih nivoa kvalitete, željeli smo svojim kupcima osigurati dugoročno garantiranu i ujednačenu visoku kvalitetu tog proizvoda. Logičan korak prema tome bio je vlastita proizvodnja AdBlue-a koji je u skladu sa zahtjevima VDA udruženja što je potvrda vrhunske kvalitete proizvoda. Trenutno godišnje prodajemo oko 3.000 tona ovog proizvoda, ali potencijali su puno veći i prodajnom timu je cilj proširiti bazu s novim kupcima i na novim tržištima. Vjerujem da će nam upravo vlastita proizvodnja AdBlue-a to omogućiti i da ćemo ovim projektom još jednom pokazati da stojimo uz rame s vodećim proizvođačima na ovom području.“, Branimir Vuković, direktor Komercijalnih poslova i optimizacije

 

„Novi pogon za proizvodnju AdBlue-a je za INA Grupu veliki iskorak u proširenju asortimana te kontinuiranoj opskrbi naših kupaca proizvodom koji je već duže vrijeme deficitaran na tržištu. Informaciju o nestašici ovog proizvoda na tržištu EU shvatili smo kao veliki izazov i poslovnu priliku jer nestašica AdBlue-a vodi prema zastoju u transportu što na koncu rezultira praznim policama. Valja napomenuti kako svako vozilo s EURO 5 i EURO 6 motorom koristi AdBlue u cilju smanjenja emisije štetnih plinove te je bez njega nemoguće ga pokrenuti. U kolovozu smo donijeli odluku o investiciji te smo u narednih 100 dana ideju proveli u stvarnost. Ovim potezom pokazali smo agilnost, poduzetnički duh te konstantnu brigu o potrebama i zadovoljstvu kupaca INA MAZIVA. Ponosni smo što smo prvi u Hrvatskoj instalirali pogon takvog tipa te nam je sljedeći zadatak biti lider u prodaji na regionalnom tržištu.“, Zoran Škrobonja, direktor INA MAZIVA